Új jelszó kérése

Hírlevél

TOP termékek

Fizetési megoldás

Termék részletek



-20%
Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapu-használat (DEBRECEN)

Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapu-használat (DEBRECEN)

2019. január 1-jétől kötelező!
Dátum:
2019. január 24.
Előadó:
Kelemen Hilda
Részvételi díj:
29 900 Ft
Webshop ár:
23 920 Ft (Vége: 2019.01.24)
Ügyfeles webshop ár:
20 930 Ft

Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, CÉGKAPU-használat

2019. január 1-jétől kötelező!

  • Időpont:

    2019. január 24., csütörtök, 10.00–14.45, regisztráció 9 órától.

    Előadó:

    Kelemen Hilda
    (NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság, ügyfélkapcsolati osztályvezető)

    Helyszín:     

    Lion Office Center Debrecen (4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.)
    A helyszínen étterem működik, ahol az előre rendelhető büféebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő!

    Megközelítés:
    4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.

    Ellátás:

    09.00–10.00: Regisztráció, kávészünet
    10.00–12.00: Előadás 1. része
    12.00–12.45: Ebédszünet, kávészünet
    12.45–14.45: Előadás 2. része, Konzultáció
    A részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet igényel.
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
    Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető büféebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő!

    Ajánló:

    Az elmúlt rövid időszakban a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek, új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek használata a felkészítő előadáson gyakorlati oldalról megközelítve, online módon kerül bemutatásra.

    Jogszabályi környezet: Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályozás bemutatása. Adóügyek tekintetében az átmeneti időszakot követően, 2019. január 1-jétől a NAV a cégkapura kötelezett adózok részére küldendő dokumentumokat a cégkapura helyezi ki, illetve a cégkapuról érkező küldeményeket fogadja be.


    Tematika:

    ■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye

    ■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)

    ■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)

    ■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása

    ■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül

    ■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen

    ■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre

    ■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással

    ■ Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban

    ■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)

    ■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható:29.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (20% kedvezmény):

    29.900 Ft + áfa/fő helyett 23.920 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (20% + 5% kedvezmény):

    29.900 Ft + áfa/fő helyett 22.725 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény):

    29.900 Ft + áfa/fő helyett 20.930 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% + 5% kedvezmény):

    29.900 Ft + áfa/fő helyett 19.885 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    A részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet igényel.
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
    Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető büféebéd ára: 1.500 Ft + áfa!

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
    Fontos! Az étellel, itallal kapcsolatos költséget a díjbekérőn és a számlán külön sorban, közvetített szolgáltatásként nem tüntetjük fel. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Vezinfó Kft. átvállalja. Kivéve, ha valaki külön ebédet igényel.
  • Megrendelt mennyiségKedv.Termék Ár
    1vagy többkevesebb mint 2Nincs!30 378 Ft/fő
    2vagy több 5 %28 859 Ft/fő
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Szolgáltatások a helyszínen
    kávészünet, ebéd, WIFI, jegyzettömb