Új jelszó kérése

Hírlevél

TOP termékek

Fizetési megoldás

Termék részletek



-20%
Kötelező Elektronikus Közbeszerzés 2018 (Ajánlattevők)

Kötelező Elektronikus Közbeszerzés 2018 (Ajánlattevők)

EKR rendszer gyakorlati alkalmazásának bemutatása
Dátum:
2018. június 5.
Előadó:
Novakovics Milán, Dr. Poroszkai-German Gabriella, Tótka Tamás
Részvételi díj:
49 000 Ft
Webshop ár:
39 200 Ft49784 (Vége: 2018.06.05)
Ügyfeles webshop ár:
34 300 Ft

KÖTELEZŐ ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉS 2018 (Ajánlattevők)

EKR rendszer gyakorlati alkalmazásának bemutatása

Átállás a Kötelező Elektronikus Közbeszerzésre 2018. április 15-től

  • Időpont:

    2018. június 5., kedd, 10.00–15.30, regisztráció 9 órától.

    Előadók:

    Novakovics Milán
    (ügyfél-támogatási munkatárs, NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)
    Dr. Poroszkai-German Gabriella
    (szakmai vezető, Multicontact Consulting Kft.)
    Tótka Tamás
    (operatív vezető, NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)

    Helyszín:     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
    Kényelmes, 2 személyes iskolapados elrendezés. Klímával (normálisan szabályozható), természetes fénnyel, nyitható ablakokkal, sötétítési lehetőséggel, modern technikával rendelkező termek. A helyszínen étterem működik, ahol az előre rendelhető 3 fogásos menüebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő!

    Megközelítés:
    A MOHA Ház tömegközlekedéssel és autóval is egyaránt jól megközelíthető, Zugló központjában, Hungária körút és Thököly út sarkánál található.
    A Keleti pályaudvar vasút- és metróállomástól 1 megálló a piros 7-es busszal. A Stadionok (Népstadion) metróállomástól 2 megálló az 1-es villamossal. A Népliget távolsági busz és metróállomástól 7 megálló az 1-es villamossal. Az Árpád híd távolsági busz és metróállomástól 7 megálló az 1-es villamossal. A villamosmegálló neve: Zugló vasútállomás.

    Parkolás:
    A MOHA Házhoz tartozó őrzött parkolóban a napi díj: 1.500 Ft + áfa (előre átutalással fizetendő, korlátozott férőhely, a beérkezett jelentkezések időbeli sorrendjét vesszük figyelembe). A környék utcáin a parkolás fizetős.

    Ellátás:

    09.00–10.00: Regisztráció, kávészünet
    10.00–12.15: Előadás 1. része
    12.15–13.00: Ebédszünet, kávészünet
    13.00–15.30: Előadás 2. része
    A részvételi díj tartalmazza az előadást, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet vagy őrzött parkolót igényel.
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
    Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető 3 fogásos menüebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő; vagy a közelben számos (gyors)étterem található!

    Ajánló:

    2018. április 15-től kötelező jelleggel a papír alapú közbeszerzési eljárásról teljes egészében átálltunk Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. Hazánkban egységes Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező. A rendszer felépítéséről, valamint gyakorlati használatáról lépésről lépésre tájékozódhat rendezvényünkön, gyakorlati szakemberek segítségével, akik üzemeltetik az Elektronikus Közbeszerzési Rendszert.


    Tematika:

    ■ Bevezetés, a képzés célja, bemutatkozás, az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (EKR) bemutatása

    ■ Rövid áttekintés a jogszabályi háttérről

    ■ EKR regisztráció

    ■ Jogosultsági szintek

    ■ Portál funkciók bemutatása

    ■ Hirdetmények keresése

    ■ Dokumentációhoz való hozzáférés

    ■ Gazdasági szereplők együttműködésének esetkörei és az EKR-ben való megoldási lehetőségek

    ■ Részvétel a közbeszerzési eljárásban

    ■ Jelentkezés

    ■ Ajánlat

    ■ Tárgyalás

    ■ Végleges ajánlat

    ■ Ajánlattevői eljárási cselekmények indítása

    ■ Ajánlatkérői eljárási cselekményekről való tájékozódás

    ■ Kiegészítő tájékoztatás

    ■ Bontás

    ■ Hiánypótlás

    ■ Igazolások benyújtása

    ■ Összegezés

    ■ Előzetes vitarendezés

    ■ Betekintés

    ■ Árlejtés

    ■ Eseménynapló, dokumentálás

    ■ Összefoglalás, értékelés

    ■ Kérdések-válaszok


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható:49.000 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (20% kedvezmény):

    49.000 Ft + áfa/fő helyett 39.200 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (20% + 5% kedvezmény):

    49.000 Ft + áfa/fő helyett 37.240 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény):

    49.000 Ft + áfa/fő helyett 34.300 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% + 5% kedvezmény):

    49.000 Ft + áfa/fő helyett 32.585 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    A részvételi díj tartalmazza az előadást, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve ha valaki külön ebédet vagy őrzött parkolót igényel.
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
    Ebéd: A helyszínen étterem működik, ahol az előre igényelhető 3 fogásos menüebéd ára: 1.500 Ft + áfa/fő; vagy a közelben számos (gyors)étterem található!

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
    Fontos! Az étellel, itallal kapcsolatos költséget a díjbekérőn és a számlán külön sorban, közvetített szolgáltatásként nem tüntetjük fel. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Vezinfó Kft. átvállalja. Kivéve, ha valaki külön ebédet vagy parkolót igényel.
  • Megrendelt mennyiségKedv.Termék Ár
    1vagy többkevesebb mint 2Nincs!49 784 Ft/fő
    2vagy több 5 %47 295 Ft/fő
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Szolgáltatások a helyszínen
    parkolás, kávészünet, ebéd, WIFI, jegyzettömb
Webáruház készítés