Termék részletek



-9%
CIVIL/NONPROFIT KONFERENCIA 2021

CIVIL/NONPROFIT KONFERENCIA 2021

Működés, Számvitel, Adózás
Dátum:
2020. december 11.
Előadó:
Gottgeisl Rita
Részvételi díj:
21 900 Ft
Webshop ár
19 900 Ft (Vége: 2020.12.11)
Ügyfeles webshop ár:
17 900 Ft
Oktatás típusa:
Kosárba Kosárba

ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING

ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés végén online kérdezési lehetőség.
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (december 11.) után leghamarabb 7 nappal (december 18.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 10 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb december 28-ig).
Részletek
  • Időpont:

    2020. december 11., péntek, 09.00–13.30, regisztráció 8.30-tól

    Előadó:

    Gottgeisl Rita
    könyvvizsgáló, adószakértő

    Felvétel helyszíne:     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció
    09.00–11.00: Előadás 1. része
    11.00–11.30: Szünet
    11.30–13.00: Előadás 2. része
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Ajánló:

    Kinek szól a konferencia? A civil szervezetek (egyesületek, alapítványok, civil társaságok) vezetőinek, ügyintézőinek, valamint az őket könyvelő kollégáknak.

    Az előadás bemutatja, hogyan kapcsolódnak az adózási és számviteli előírások a szervezetek napi feladataihoz, mit mutatnak a számok a végzett tevékenységükről. A szervezetek mindennapjaiból vett példákon keresztül ismertetjük, hogy mire kell figyelni egy döntés meghozatalánál a jog, az adózás és a számvitel oldaláról.

    A képzés célja, hogy az előadás végén mindenki úgy érzi majd, hogy a számviteli beszámoló, a pályázatok, támogatások elszámolása olyan tükör, mely számokon keresztül mutatja be a civil szervezet munkáját, eredményeit, azt, hogy milyen hatékonysággal érte el a kitűzött célt, melyik feladat mibe került.

    Az átlátható és pontos nyilvántartás alapjául szolgál a következő jó döntésnek, de ehhez párbeszéd kell a szervezet vezetői, szakemberei és az adminisztráció végzője, a könyvelő között. Fontos, hogy értsük egymást!


    Tematika:

    MŰKÖDÉSI KERETEK

    ■ Mik a legfontosabb szabályzatok?

    Milyen formái vannak a létesítő okiratnak? Milyen kérdéseket szabályoz a létesítő okirat és az SzMSz?

    ■ Milyen egyéb szabályzatot kell/érdemes készíteni? Mit érdemes szabályozni az előzőkön kívül a működést tekintve? 

    Miről szól a Pénzkezelési szabályzat? Mi a Számviteli Politika? Miért fontos ez? Hogyan lesz ebből számviteli beszámoló?

    KÖZREMŰKÖDŐ SZEMÉLYEK DÍJAZÁSA, KÖLTSÉGELSZÁMOLÁSA

    ■ Feladat, tevékenység milyen jogviszonyban látható el?

    Ki milyen díjazást, költségtérítést kaphat? Van-e minimum/maximum határ? Kinek a költségeit viselheti a szervezet?

    ■ A szervezetnek milyen adóterheket jelentenek az egyes foglalkoztatási formák, juttatások, költségelszámolások?

    Mire kell felhívni civil foglalkoztatóként a feladatot ellátó személy figyelmét az adózást tekintve? 

    ■ Milyen dokumentáció szükséges ezekhez?

    CÉL SZERINTI JUTTATÁSOK

    ■ Mit nevezünk cél szerinti juttatásnak?

    Mikor lehet adómentes a cél szerinti juttatás?

    ■ Hogyan lehet megfelelni az adómentesség feltételeinek?

    Hogyan kell megjeleníteni ezeket a könyvelésben, beszámolóban? Hogyan kell eljárni, ha mégis lenne adóvonzata?

    CÉL SZERINTI TEVÉKENYSÉG - HA FIZETNEK ÉRTE

    Mikor kell számlát kiállítani? Fel kell-e áfát számítani a számlában?

    ■ Mik az előnyei és a hátrányai az áfa-alanyiságnak? 

    Melyek azok a tevékenységek, melyek pénzt hoznak, de biztosan nem merülhet fel számla kiállítása/áfa? (adomány, támogatás)

    ■ Mi van, ha külföldi partnernek végzi a tevékenységet a civil szervezet?

    Mikor vonható le az áfa? (elkülönítés, arányosítás)

    ■ Hogyan kell eljárni a civil szervezetnek, ha külföldről szerez be terméket, vagy vesz igénybe szolgáltatást?

    Milyen adóvonzata van még az áfán kívül a végzett tevékenység árbevétele után?

    INGATLANHASZNOSÍTÁS

    ■ Milyen kérdéseket kell átgondolni, mielőtt a civil szervezet ingatlan hasznosításba kezd?

    Milyen nyilvántartásokat kell vezetni az ingatlanhasznosítással kapcsolatos áfa levonhatóságával kapcsolatban?

    ■ Milyen különös előírásokat tartalmaz a társasági adó törvény ezzel a tevékenységgel kapcsolatban?

    Milyen egyéb adók terhelhetik az ingatlanhasznosítást?

    ÉVES ZÁRÁS, KAPCSOLÓDÓ ADATSZOLGÁLTATÁSOK, BESZÁMOLÓK

    Milyen információkra van szüksége a könyvelőnek a könyvek lezárásához? 

    Mit jelent a támogatásokkal kapcsolatban a halasztott bevétel? Hogyan lehet megjeleníteni a már megítélt, felhasznált támogatásokat? Hogyan jelennek meg a beszámolóban a devizában kapott támogatások? Milyen előírásokat kell betartani a kapott támogatásokkal kapcsolatosan?

    Milyen módon tud megfelelni a civil szervezet a kapott SZJA 1% felhasználásának nyilvántartása, bemutatása ügyében? Hogyan kell szerepeltetni a könyvelésben a tartalékolást, az év végén még fel nem használt részt?

    Az ingyenes ügyleteket is ki kell mutatni a könyvelésben? Milyen értéken? Milyen dokumentációra van erre szükség?

    Mit jelent a számvitel, adózás szempontjából a közhasznú jogállás, illetve annak elvesztése? Milyen számviteli teendők vannak akkor, ha vállalkozási tevékenységet is végez a civil szervezet?

    Milyen egyéb zárási feladatokat kell elvégezni a beszámolókészítés előtt?

    Döntéshozóként hogyan értelmezzem az elfogadandó beszámolót? Mik azok az ellenőrzési pontok, amiket mindenképp el kell végezni? Miért nem egyezik az év végén készpénzben és a bankszámlákon rendelkezésre álló pénz a beszámolóban kimutatott adózott eredménnyel?

    Kinek kell letétbe helyezni a civil szervezet beszámolóját, mi ennek a módja? Milyen más adatszolgáltatási kötelezettségek lehetnek az évzáráshoz kapcsolódóan?


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható:21.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény):

    21.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény):

    21.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény):

    21.900 Ft + áfa/fő helyett 17.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény):

    21.900 Ft + áfa/fő helyett 16.900 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-25 273 Ft/fő
    2vagy több 24 003 Ft/fő1 270 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Cikkszám
    35158

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook