Termék részletek



-30%
Könyvelőiroda Vezető Mesterkurzus (Tantermi)

Könyvelőiroda Vezető Mesterkurzus (Tantermi)

FAR-rendszerből letölthető állami tanúsítvány + Vezinfó Certifikát (2 nap, 16 óra, ÚJ KURZUS)
Dátum:
2023. április 25. + 2023. április 26.
Előadó:
Dr. Sallai Csilla
Részvételi díj:
85 600 Ft
59 920 Ft (Vége: 2023.04.24)
Nem kérem az előadás utólagos videó változatát
KÉREM A KÉPZÉS UTÓLAGOS VIDEÓ VÁLTOZATÁT IS, -70% KEDVEZMÉNNYEL +23 970 Ft
VÁLASSZON, hogyan tekinti meg az előadást! 
:
Rendszám(ok)
Kosárba Kosárba

Könyvelőiroda Vezető Mesterkurzus

A 2 napos kurzus elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk.

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING

TANTERMI: Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz, ebédszünetben fóliázott óriásszendvicsek). Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Parkolási lehetőség térítés ellenében. A 2 napos tantermi kurzus elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga!

ÉLŐ/ONLINE: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő kurzus előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. A 2 napos online kurzus elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga!
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a kurzus időpontja (2023. április 25-26.) után leghamarabb 10 nappal (2023. május 6.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2023. augusztus 31-ig lehet a videót megtekinteni. A videó/e-learning kurzus elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga!
Részletek
  • Időpont:

    2023. április 25. (kedd) + 2023. április 26. (szerda),
    09.00–16.00, regisztráció 8.30-tól

    Oktató:

    Dr. Sallai Csilla
    könyvvizsgáló, adószakértő, MKVK Könyvelői Tagozat elnöke

    Helyszín (tantermi):      

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció
    09.00–10.30: Előadás 1. része
    10.30–10.45: Kávészünet
    10.45–12.15: Előadás 2. része
    12.15–12.45: Ebédszünet, Kávészünet
    12.45–14.15: Előadás 3. része
    14.15–14.30: Kávészünet
    14.30–16.00: Előadás 4. része

    A 2 napos kurzus elvégzéséről egyrészt Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk.

    Jelentkezési feltétel: nincs, bárki résztvehet a kurzuson.

    Vizsga a kurzus végén: nincs.


    Ajánló:

    ■ Már régóta van könyvelőirodája vagy csak most készül nyitni?

    ■ Szeretné, hogy jól szervezett munkafolyamatokkal működjön az iroda, és Önnek csak a lényegi dolgokkal kelljen foglalkoznia, de mindig van valami, ami megakasztja a munkát?

    ■ Legszívesebben megszabadulna néhány ügyfelétől, mert csak gond van velük, de attól fél, hogy akkor felkopik az álla?

    ■ Jó lenne új ügyfeleket szerezni, mert fejleszteni akarja az irodáját?

    ■ Szeretne új munkatársat felvenni, de nem talál megfelelőt, mert vagy a szaktudásuk hiányzik, vagy az igyekezetük?

    ■ Van egy régebbi munkatársa, aki egykor nagyon jó munkaerő volt, de mostanra teljesen elvesztette a motivációját, és nem tudja, hogyan rázhatná fel?


    Tematika:

    A KÖNYVELÉSRŐL ÁLTALÁBAN

    Mi/Ki a könyvelő? Mindenkinek mást jelent, mert nincs egységes értelmezés

    Alkalmazott könyvelő vs. kiszervezett könyvelés – előnyök, hátrányok; mikor kell váltani

    Könyvelői szakma szervezeti háttere – szervezethez való tartozás előnyei

    Minőség deklarálásanegatív értelemben – rémtörténetekkel

    Minőség deklarálásapozitív megközelítésben – már működő rendszerek

    ■ Magyar Könyvvizsgálói Kamara – Könyvviteli szolgáltatók önkéntes kamarai minőségbiztosítási rendszer (ÖKMB)

    KÖNYVELŐI MUNKA MINŐSÉGÉT MEGHATÁROZÓ ELEMEK

    Alap feltételek (azok az elvárások, amelyekkel a könyvelőnek minimális rendelkeznie kell)

    Kompetencia meghatározása – képzettség, gyakorlat, cég- és iparági ismeretek (szakosodás előnyei, hátrányai); szakmaiság biztosítása; fedhetetlenség

    Szerződéses kötelem – könyvelői szerződés sajátosságai (megbízási vs. vállalkozási); szerződési módok (ÁSZF lehetősége, konkrétumok kezelése; feltételek módosulásának lehetősége); vállalt könyvelési szolgáltatás tartalma (komplex szolgáltatási csomag vs. moduláris szolgáltatási paletta); együttműködés feltételei; garanciák; felelősségvállalás; érvényesség

    Személyi feltételek – a hatékony és biztonságos munkavégzéshez szükséges feltételek biztosítása; helyettesítés; munkamegosztás irodán belül; cégek szétosztása; munkaköri leírások; külső partnerségek; jövőkép; korosztályi sajátosságok

    Felelősségbiztosítás – szerepe; hatókör; eljárási szabályok ismerete

    Köztartozásmentes – példamutató működés

    Pmt. és Kit. – kötelező szabályzat megléte, betartása, dolgozókkal való megismertetése és betartatása; tipológiák; könyvelőirodán belüli szintek közötti kommunikációs csatornák

    Ügyfelekre vonatkozó naprakész nyilvántartás – szerződésekre, megbízásokra, meghatalmazásokra vonatkozóan; információmegosztási csatornák, cégre fordított időre vonatkozó nyilvántartás; ellenőrző listák

    Etikai szabályok – saját szabályrendszer; szakmai normarendszer; NAV-PEI bejelentés elmulasztása miatti szankció

    Folyamatkezelés (a könyvelőiroda, mint szervezett, folyamatosan kontrolált munkavégzési hely)

    Működési feltételek – iroda vs. otthon; vállalatszerű működés (ügyfélfogadás); eszközellátottság, vagyongazdálkodás, vagyonbiztosítás; adat- és információtárolás, illetve továbbítás

    Output információk, ügyfél tájékoztatás – a könyvelés „nem csak szükséges rossz”; adatok folyamatos figyelemmel kísérése; ügyfélanalitikák egyeztetési gyakorlata; „mérlegdosszié”; fizetendő adókról

    Rendszeres tájékoztatás – tájékoztatás jogszabályi változásokról; ügyfeleket érintő információk; ügyfél érdekében figyelemfelhívások; konkrét tanácsadói megbízások elkülönítése

    Önkéntes alapon teljesített önképzés – többet, mint ami kötelező; szakmai szervezeti tagság; szakmai fórumok, portálok figyelemmel kísérése; jogtár és cégtár elérések (akár ingyenesen is); szakanyagok cégen belüli terjesztése

    Belső ellenőrzési rendszer – csoportmunka; független belső ellenőr; munkafolyamatba épített ellenőrzés; kiemelt vezetői ellenőrzés; ellenőrző listák; könyvelés teljessége; könyvelési ellenőrzési technikák („összeolvasás”; előző időszakokhoz való hasonlítás, kockázatelemzés, külső egyeztetések kérése, ügyfélnél visszakérdezés); protokoll a hibák keresésére; hibák ügyféllel történő kommunikációja

    Folyamatleírások – SZMSZ; munkafolyamat-leírás; ügyfélkommunikációról archiválás; ügyféladatok nyilvántartása; könyvelési adatok átvételének rendje; ügyfélkezelési protokoll (ki, mit, mikor, hogyan); hatósági eljárásra protokoll; irodai rend

    Kiszámítható felelősségvállalás – teljességi nyilatkozat; esetleges vétkesség mértéke; alvállalkozók és külső szolgáltatók munkájáért való felelősség

    Külső audit – minőségbiztosítási rendszer – ISO; működési folyamatok ellenőrzési rendszere; könyvelő szoftverben lévő kontrollok (időráfordítás, rögzítő személye, időpont, javítások, módosítások, lekérdezések)

    Bérszámfejtés – feladatok egyértelmű rögzítése; input adatok dokumentálása; szenzitív terület; outputok kiadása; GDPR

    Informatikai feltételek (a könyvviteli tevékenységbe kerülő adatok, információk informatikai támogatása)

    Informatikai alapkörnyezet – korszerű számítástechnikai eszközök; belső hálózat; állandó szélessávú internet; tartalék internet kapcsolat; jogtiszta operációs rendszer; naprakész (jogtiszta) vírusvédelem; tűzfal; belépési jelszórendszer; jogosultsági szintek; irodai programcsomag; jogtiszta „könyvelő” és „bérszámfejtő” program; IT-biztosítás (IT hiba, szabotázs) adatvesztésre

    ■ Információk az ügyviteli programról – szoftverek folyamatos jogkövetése; analitika és főkönyv közötti zárt rendszerű belső feladások, adatexport-adatimport; rendszeres és teljeskörű adatmentések, illetve azok szeparálása

    ■ Elektronikus import/export kezelés, bevallás támogatás – banki adatfogadás; számlaforgalom beolvasása; vegyes tételek beolvasása; „Könyvvizsgálóbarát szoftver”; bevalláskitöltés; OBR feladás; egyéb nyomtatványkitöltési lehetőségek

    INFORMÁCIÓVAGYON ÉS AZ AZÉRT VALÓ FELELŐSSÉG

    ■ Adat vs. információ

    ■ Megváltozott a világ szemlélete – GDPR, PMT, KIT, Titokvédelmi szabályok

    ■ Az adatok rendszerszintű megkülönböztetése és tudatos kezelése

    ■ Adatkezelés szabályozása – jogszabályi szint átültetése a könyvelőiroda szintjére

    ■ Adatbiztonság megteremtése, feltételei, módjai

    ■ Az adatok mesélnek … mi és mennyi tartozik az ügyféllel kapcsolatos információkból a könyvelőre

    ■ A megismert adatok felhasználása, továbbadása vs. PMT

    ■ A helytelen adatkezeléssel kapcsolatos következmények


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 85.600 Ft + áfa/fő/2 nap

    Kedvezmények a részvételi díjból 2023. április 24-ig:

    Egy jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% kedvezmény):

    85.600 Ft + áfa/fő/2 nap helyett 59.920 Ft + áfa/fő/2 nap

    Kettő vagy több jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% + további 5% kedvezmény):

    85.600 Ft + áfa/fő/2 nap helyett 56.925 Ft + áfa/fő/2 nap

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-76 098 Ft/fő
    2vagy több 5 %72 293 Ft/fő
Hasonló termékek
Szolgáltatások
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatások
    Parkolás
    5000 Ft (2500 Ft/nap)
    Cikkszám
    81342t

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook