Hírlevél

Fizetési megoldás

Termék részletek



-20%
Pénzügyi Asszisztens Képzés (Budapest)

Pénzügyi Asszisztens Képzés (Budapest)

4 napos szakmai képzés, államilag elismert tanúsítvánnyal (Nyilvántartási szám: E-001513/2016/D010)
Dátum:
2020. november 16-17. + november 23-24.
Előadó:
Dr. Majoros György, Dr. Sallai Csilla
Részvételi díj:
89 000 Ft
Webshop ár:
71 200 Ft (Vége: 2020.11.16)
Ügyfeles webshop ár:
62 300 Ft
Kosárba Kosárba

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS KÉPZÉS

Képzés nyilvántartásba-vételi száma: E-001513/2016/D010

Államilag elismert és engedélyezett Pénzügyi Asszisztens Képzés!

TANTERMI KÉPZÉS vagy ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING

Mindhárom képzési formánál ugyanannyi a részvételi díj!!! Az INTERNETES JELENTKEZÉS gomb megnyomása után a webshopban válassza ki, hogy milyen módon szeretné a képzést meghallgatni/megtekinteni. 
TANTERMI KÉPZÉS: Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz), ebédre hideg szendvicsebéd (a járványügyi helyzetre tekintettel zártan fóliázott "nagy" szendvicsek). Íróeszköz, jegyzettömb, WIFI. A képzés alatt, egy-egy témablokk után kérdezési lehetőség. Ezen a képzésnél maximum 40 vehet személyesen részt, betartva a járványügyi védekezés előírásait (távolságtartás, kézfertőtlenítő, maszkviselés lehetősége, zárt fóliázott ételek)! Államilag elismert és engedélyezett tanúsítvány (sikeres rövid záróvizsga után). A tantermi képzés ÁFA-mentes.
ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés végén online kérdezési lehetőség. Államilag elismert és engedélyezett tanúsítvány (sikeres rövid online záróvizsga után). Az élő/online képzés ÁFA-mentes.
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (november 16-17. és 23-24.) után leghamarabb 7 nappal (december 1.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 10 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb december 11-ig). Vezinfó oklevél (nincs záróvizsga). + 27% ÁFA.
Fontos! A webshop fejlesztés alatt van, így kérjük Önt, hogy a "KOSÁR"-ban a részvételi adatok mellett a "Megjegyzés" sorba legyen szíves beírni: TANTERMI KÉPZÉS vagy ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING. Az aktuális kormányzati intézkedéseket figyelembe véve, a tantermi képzést választóknak lehetőséget biztosítunk átsorolásukat kérni az ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING képzésre.
  • Időpont (4 nap):

    2020. november 16. + november 17. (hétfő + kedd), 09.00–16.00, regisztráció 8.30-tól
    2020. november 23. + november 24. (hétfő + kedd), 09.00–16.00, regisztráció 8.30-tól

    Oktatók:

    Dr. Majoros György
    könyvvizsgáló, adószakértő - 2020. nov. 23., nov. 24.
    Dr. Sallai Csilla
    könyvvizsgáló, adószakértő, MKVK Könyvelői Tagozat elnöke - 2020. nov. 16., nov. 17.

    Helyszín:     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
    Kényelmes, 2 személyes iskolapados elrendezés. Klímával (normálisan szabályozható), természetes fénnyel, nyitható ablakokkal, sötétítési lehetőséggel, modern technikával rendelkező termek.

    Megközelítés:
    A MOHA Ház tömegközlekedéssel és autóval is egyaránt jól megközelíthető, Zugló központjában, Hungária körút és Thököly út sarkánál található.
    A Keleti pályaudvar vasút- és metróállomástól 1 megálló a piros 7-es busszal. A Stadionok (Népstadion) metróállomástól 2 megálló az 1-es villamossal. A Népliget távolsági busz és metróállomástól 7 megálló az 1-es villamossal. Az Árpád híd távolsági busz és metróállomástól 7 megálló az 1-es villamossal. A villamosmegálló neve: Zugló vasútállomás.

    Parkolás:
    A MOHA Házhoz tartozó őrzött parkolóban a napi díj: 1.500 Ft + áfa (előre átutalással fizetendő, korlátozott férőhely, a beérkezett jelentkezések időbeli sorrendjét vesszük figyelembe). A környék utcáin a parkolás fizetős. A Semsey utcában és a Gizella úton is szokott szabad hely lenni, nincs időkorlátozás.

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció, kávészünet
    09.00–12.00: Előadás 1. része
    12.00–13.00: Ebédszünet, Kávészünet
    13.00–16.00: Előadás 2. része
    A tantermi képzés részvételi díja tartalmazza a 4 napos képzést, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az ADÓZÁS 2020 című ajándék szakkönyvet, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet, valamint a térítésmentes hideg szendvicsebédet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz! Kivéve, ha valaki külön őrzött parkolót igényel.
    A tantermi és az élő/online képzés áfamentes. Az előadás díja költségként elszámolható.

    A 4 napos tantermi és élő/online képzés elvégzéséről államilag elismert és engedélyezett tanúsítványt állítunk ki.

    Jelentkezési feltétel: minimum érettségi bizonyítvány.

    Képzés sikeres teljesítésének feltétele: képzésen való részvétel és sikeres záróvizsga (feleletválasztós rövid tesztsor).


    Ajánló:

    Államilag elismert, engedélyezett Pénzügyi Asszisztens Képzés!

    A 4 napos tantermi és élő/online képzés elvégzéséről államilag elismert és engedélyezett tanúsítványt állítunk ki.

    A képzés célja: A résztvevők megismerkednek a pénzügyi ügyintézés alapjaival, a pénzügyi asszisztens működésére vonatkozó jogszabályokkal, és az irodai pénzügyi feladatok gyakorlatával, melyek réven maradéktalanul és kiemelt színvonalon el tudják látni a pénzügyi asszisztensi munkakört.

    A képzés célcsoportja: A képesítést megszerezni kívánó személyek, akik lehetnek munkáltatói döntés alapján beiskolázott munkavállalók, és/vagy saját elhatározásuk alapján fejlődni kívánó résztvevők és/vagy állami munkaerő-piaci támogatásban, vagy uniós támogatásban részesülő résztvevők.

    Szakmai kompetencia: Olvasott és hallott szakmai szöveg megértése, szakmai kommunikáció, jogforrások megfelelő alkalmazása, szövegszerkesztés, táblázat- és adatbázis-kezelés, információgyűjtés, a projektdokumentumok, nyomtatványok, irat- és szerződésminták értelmezése.

    Személyes kompetencia: Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat, szervezőkészség.

    Társas kompetenciák: Motiválhatóság, kapcsolatteremtő készség, meggyőzőkészség, konfliktusmegoldó készség.

    Módszerkompetencia: Információgyűjtés, áttekintő és rendszerező képesség, problémamegoldás, hibaelhárítás, gyakorlatias feladatértelmezés.


    Tematika:

    Elméleti alapok

    ■ Pénzügyi vezető szerepe és feladatai

    ■ Tulajdonlás és a vezető elkülönítése

    ■ Jelenérték és a tőke alternatív költsége, számítása, szabályai

    ■ Örökjáradék, annuitás, kamatos kamat és a jelenérték összefüggései

    ■ Vállalkozások értékelése, a befektetési döntések az NPV számítása

    ■ Beruházás gazdaságossági számítások

    ■ Vállalkozásfinanszírozási ismeretek, finanszírozási formák

    ■ Osztalékpolitika és a tőkeszerkezet ismerete

    ■ Kockázatkezelési és kockázatelemzési ismeretek

    ■ A pénzügy és a számvitel kapcsolata

    ■ Számvitel fogalma, célja

    ■ Beszámolók típusai, szerepe a gazdálkodók körében

    ■ Mérleg és az eredmény-kimutatás felépítése összefüggései

    Pénzügyi asszisztensi feladatok a gyakorlatban

    ■ Irodai rend kialakítása

    ■ Bizonylatok fogalma, fajtái a gyakorlatban, vezetésük

    ■ Számviteli bizonylatok fajtái, vezetése

    ■ Munkaerő-gazdálkodás bizonylatai: munkavállalói nyilvántartások, jelenléti ívek, bérnyilvántartás, adózással kapcsolatos nyilatkozatok, adatok kezelése

    ■ Bizonylatok archiválása, megőrzése

    ■ Bejövő bizonylatok, kimenő bizonylatok, belső bizonylatok a gyakorlatban

    ■ Bérszámfejtés bizonylatai

    ■ Adó analitikák a gyakorlatban, adófolyószámlák értelmezése, egyeztetése

    ■ A számla adattartalma, számlázó programok, adatszolgáltatási kötelezettségek

    ■ Pénzkezelés jogszabályi előírásai és gyakorlata

    ■ Banki ügyintézés gyakorlata

    ■ Kintlevőségek kezelése

    ■ Szerződések, teljesítésigazolások kezelése

    ■ Kapcsolattartás a könyveléssel: könyvelési anyag előkészítése, átadása


    Részvételi díj:

    A tantermi és az élő/online képzés ÁFA-mentes, a videó/e-learning képzésnél a lenti összegek + 27% ÁFA!

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 89.000 Ft/fő/4 nap

    Kedvezmények a részvételi díjból:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (20% kedvezmény):

    89.000 Ft/fő/4 nap helyett 71.200 Ft/fő/4 nap

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (20% + 5% kedvezmény):

    89.000 Ft/fő/4 nap helyett 67.640 Ft/fő/4 nap

    Ügyfél weboldalon keresztül (30% kedvezmény):

    89.000 Ft/fő/4 nap helyett 62.300 Ft/fő/4 nap

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (30% + 5% kedvezmény):

    89.000 Ft/fő/4 nap helyett 59.185 Ft/fő/4 nap


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    A tantermi képzés részvételi díja tartalmazza a 4 napos képzést, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az ADÓZÁS 2020 című ajándék szakkönyvet, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvízet, valamint a térítésmentes hideg szendvicsebédet.
    A tantermi és az élő/online képzés áfamentes. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
    Fontos! Az étellel, itallal kapcsolatos költséget a díjbekérőn és a számlán külön sorban, közvetített szolgáltatásként nem tüntetjük fel. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Vezinfó Kft. átvállalja. Kivéve, ha valaki külön őrzött parkolót igényel.
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-71 200 Ft/fő
    2vagy több 5 %67 640 Ft/fő
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatások
    Szolgáltatások a helyszínen
    parkolás, kávészünet, ebéd, WIFI, jegyzettömb