Termék részletek
|
CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021
Változások, Aktualitások - Gyakorlati bemutató
|
ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS vagy VIDEÓ/E-LEARNING
-
Időpont:
2021. január 25., hétfő, 09.00–13.00, regisztráció 8.30-tól
Előadó:
Kelemen Hildaügyfélkapcsolati osztályvezető, NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság Ügyfélkapcsolati Osztály
MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)
Ellátás:
08.30–09.00: Regisztráció09.00–10.30: Előadás 1. része10.30–11.00: Szünet11.00–13.00: Előadás 2. részeAz áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
Ajánló:
A teljes körű elektronikus ügyintézés 2019. január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.
Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Tematika:
■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye
■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)
■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása
■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül
■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás használata, alkalmazási köre
■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással
■ Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban
■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)
■ ONYA alkalmazás (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás)
■ Konzultáció a cégkapu használata során felmerült kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban
Részvételi díj:
Részvételi díj, mely költségként elszámolható:21.900 Ft + áfa/fő
Kedvezmények a részvételi díjból:
Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény):
21.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény):
21.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő
Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény):
21.900 Ft + áfa/fő helyett 17.900 Ft + áfa/fő
Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény):
21.900 Ft + áfa/fő helyett 16.900 Ft + áfa/fő
Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.
Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.
Jelentkezési feltételek:
Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat. Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.
-
Mennyiség Kedvezmény Termék ára 1 fő vagy több kevesebb mint 2 fő - 25 273 Ft/fő 2 fő vagy több 1 270 Ft/fő 24 003 Ft/fő
-
Cikkszám 35180v