Termék részletek



-8%
CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021-2022

CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021-2022

Változások, Aktualitások - Gyakorlati bemutató
Dátum:
2021. szeptember 17.
Előadó:
Kelemen Hilda
Részvételi díj:
23 900 Ft
Webshop ár
21 900 Ft (Vége: 2021.09.27)
Ügyfeles webshop ár:
19 900 Ft
Oktatás típusa:
Kosárba Kosárba
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (szeptember 17.) után leghamarabb 7 nappal (szeptember 24.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 15 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb október 9-ig).
Részletek
  • Felvétel időpontja:

    2021. szeptember 17., péntek

    Előadó:

    Kelemen Hilda
    ügyfélkapcsolati osztályvezető, NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság Ügyfélkapcsolati Osztál

    Felvétel helyszíne:     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Ajánló:

    A teljes körű elektronikus ügyintézés 2019-ben lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út maradt a Hatóságokkal történő kommunikációra. A teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

    Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!


    Tematika:

    ■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye

    ■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)

    ■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)

    ■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása

    ■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül

    ■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen

    ■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre

    ■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással

    ■ Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban

    ■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)

    ■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

    ONYA alkalmazás (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás)

    Konzultáció a cégkapu használata során felmerült kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 23.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból 2021. szeptember 16-ig:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 21.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 20.900 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-27 813 Ft/fő
    2vagy több 1 270 Ft/fő26 543 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Cikkszám
    36075v

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook