Termék részletek



-8%
SIKERES KÖNYVELŐIRODA 2021

SIKERES KÖNYVELŐIRODA 2021

Felelősség, Szerződés, ÁSZF, Pénzmosás, Digitális könyvelés, GDPR, Ügyfél átvétele/átadása, Árképzés, Informatikai háttér, Marketing
Dátum:
2021. október 31-ig rendelhető
Előadó:
Dr. Sallai Csilla
Részvételi díj:
23 900 Ft
Webshop ár
21 900 Ft (Vége: 2021.10.31)
Ügyfeles webshop ár:
19 900 Ft
VÁLASSZON, hogyan tekinti meg az előadást! 
:
Kosárba Kosárba
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (október 14.) után leghamarabb 7 nappal (október 21.) lehet a videót megnézni, legkésőbb november 15-ig.
Részletek
  • Felvétel időpontja:

    2021. október 14., csütörtök

    Előadó:

    Dr. Sallai Csilla
    könyvvizsgáló, adószakértő, MKVK Könyvelői Tagozat elnöke

    Helyszín (tantermi):     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Ajánló:

    ■ Már régóta van könyvelőirodája vagy csak most készül nyitni?

    ■ Szeretné, hogy jól szervezett munkafolyamatokkal működjön az iroda, és Önnek csak a lényegi dolgokkal kelljen foglalkoznia, de mindig van valami, ami megakasztja a munkát?

    ■ Legszívesebben megszabadulna néhány ügyfelétől, mert csak gond van velük, de attól fél, hogy akkor felkopik az álla?

    ■ Jó lenne új ügyfeleket szerezni, mert fejleszteni akarja az irodáját?

    ■ Szeretne új munkatársat felvenni, de nem talál megfelelőt, mert vagy a szaktudásuk hiányzik, vagy az igyekezetük?

    ■ Van egy régebbi munkatársa, aki egykor nagyon jó munkaerő volt, de mostanra teljesen elvesztette a motivációját, és nem tudja, hogyan rázhatná fel?


    Tematika:

    A KÖNYVELÉSRŐL ÁLTALÁBAN

    Mi/Ki a könyvelő? Mindenkinek mást jelent, mert nincs egységes értelmezés

    Alkalmazott könyvelő vs. kiszervezett könyvelés – előnyök, hátrányok; mikor kell váltani

    Könyvelői szakma szervezeti háttere – szervezethez való tartozás előnyei

    Minőség deklarálásanegatív értelemben – rémtörténetekkel

    Minőség deklarálásapozitív megközelítésben – már működő rendszerek

    ■ Magyar Könyvvizsgálói Kamara – Könyvviteli szolgáltatók önkéntes kamarai minőségbiztosítási rendszer (ÖKMB)

    KÖNYVELŐI MUNKA MINŐSÉGÉT MEGHATÁROZÓ ELEMEK

    Alap feltételek (azok az elvárások, amelyekkel a könyvelőnek minimális rendelkeznie kell)

    Kompetencia meghatározása – képzettség, gyakorlat, cég- és iparági ismeretek (szakosodás előnyei, hátrányai); szakmaiság biztosítása; fedhetetlenség

    Szerződéses kötelem – könyvelői szerződés sajátosságai (megbízási vs. vállalkozási); szerződési módok (ÁSZF lehetősége, konkrétumok kezelése; feltételek módosulásának lehetősége); vállalt könyvelési szolgáltatás tartalma (komplex szolgáltatási csomag vs. moduláris szolgáltatási paletta); együttműködés feltételei; garanciák; felelősségvállalás; érvényesség

    Személyi feltételek – a hatékony és biztonságos munkavégzéshez szükséges feltételek biztosítása; helyettesítés; munkamegosztás irodán belül; cégek szétosztása; munkaköri leírások; külső partnerségek; jövőkép; korosztályi sajátosságok

    Felelősségbiztosítás – szerepe; hatókör; eljárási szabályok ismerete

    Köztartozásmentes – példamutató működés

    Pmt. és Kit. – kötelező szabályzat megléte, betartása, dolgozókkal való megismertetése és betartatása; tipológiák; könyvelőirodán belüli szintek közötti kommunikációs csatornák

    Ügyfelekre vonatkozó naprakész nyilvántartás – szerződésekre, megbízásokra, meghatalmazásokra vonatkozóan; információmegosztási csatornák, cégre fordított időre vonatkozó nyilvántartás; ellenőrző listák

    Etikai szabályok – saját szabályrendszer; szakmai normarendszer; NAV-PEI bejelentés elmulasztása miatti szankció

    Folyamatkezelés (a könyvelőiroda, mint szervezett, folyamatosan kontrolált munkavégzési hely)

    Működési feltételek – iroda vs. otthon; vállalatszerű működés (ügyfélfogadás); eszközellátottság, vagyongazdálkodás, vagyonbiztosítás; adat- és információtárolás, illetve továbbítás

    Output információk, ügyfél tájékoztatás – a könyvelés „nem csak szükséges rossz”; adatok folyamatos figyelemmel kísérése; ügyfélanalitikák egyeztetési gyakorlata; „mérlegdosszié”; fizetendő adókról

    Rendszeres tájékoztatás – tájékoztatás jogszabályi változásokról; ügyfeleket érintő információk; ügyfél érdekében figyelemfelhívások; konkrét tanácsadói megbízások elkülönítése

    Önkéntes alapon teljesített önképzés – többet, mint ami kötelező; szakmai szervezeti tagság; szakmai fórumok, portálok figyelemmel kísérése; jogtár és cégtár elérések (akár ingyenesen is); szakanyagok cégen belüli terjesztése

    Belső ellenőrzési rendszer – csoportmunka; független belső ellenőr; munkafolyamatba épített ellenőrzés; kiemelt vezetői ellenőrzés; ellenőrző listák; könyvelés teljessége; könyvelési ellenőrzési technikák („összeolvasás”; előző időszakokhoz való hasonlítás, kockázatelemzés, külső egyeztetések kérése, ügyfélnél visszakérdezés); protokoll a hibák keresésére; hibák ügyféllel történő kommunikációja

    Folyamatleírások – SZMSZ; munkafolyamat-leírás; ügyfélkommunikációról archiválás; ügyféladatok nyilvántartása; könyvelési adatok átvételének rendje; ügyfélkezelési protokoll (ki, mit, mikor, hogyan); hatósági eljárásra protokoll; irodai rend

    Kiszámítható felelősségvállalás – teljességi nyilatkozat; esetleges vétkesség mértéke; alvállalkozók és külső szolgáltatók munkájáért való felelősség

    Külső audit – minőségbiztosítási rendszer – ISO; működési folyamatok ellenőrzési rendszere; könyvelő szoftverben lévő kontrollok (időráfordítás, rögzítő személye, időpont, javítások, módosítások, lekérdezések)

    Bérszámfejtés – feladatok egyértelmű rögzítése; input adatok dokumentálása; szenzitív terület; outputok kiadása; GDPR

    Informatikai feltételek (a könyvviteli tevékenységbe kerülő adatok, információk informatikai támogatása)

    Informatikai alapkörnyezet – korszerű számítástechnikai eszközök; belső hálózat; állandó szélessávú internet; tartalék internet kapcsolat; jogtiszta operációs rendszer; naprakész (jogtiszta) vírusvédelem; tűzfal; belépési jelszórendszer; jogosultsági szintek; irodai programcsomag; jogtiszta „könyvelő” és „bérszámfejtő” program; IT-biztosítás (IT hiba, szabotázs) adatvesztésre

    ■ Információk az ügyviteli programról – szoftverek folyamatos jogkövetése; analitika és főkönyv közötti zárt rendszerű belső feladások, adatexport-adatimport; rendszeres és teljeskörű adatmentések, illetve azok szeparálása

    ■ Elektronikus import/export kezelés, bevallás támogatás – banki adatfogadás; számlaforgalom beolvasása; vegyes tételek beolvasása; „Könyvvizsgálóbarát szoftver”; bevalláskitöltés; OBR feladás; egyéb nyomtatványkitöltési lehetőségek

    INFORMÁCIÓVAGYON ÉS AZ AZÉRT VALÓ FELELŐSSÉG

    ■ Adat vs. információ

    ■ Megváltozott a világ szemlélete – GDPR, PMT, KIT, Titokvédelmi szabályok

    ■ Az adatok rendszerszintű megkülönböztetése és tudatos kezelése

    ■ Adatkezelés szabályozása – jogszabályi szint átültetése a könyvelőiroda szintjére

    ■ Adatbiztonság megteremtése, feltételei, módjai

    ■ Az adatok mesélnek … mi és mennyi tartozik az ügyféllel kapcsolatos információkból a könyvelőre

    ■ A megismert adatok felhasználása, továbbadása vs. PMT

    ■ A helytelen adatkezeléssel kapcsolatos következmények


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 23.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból 2021. október 13-ig:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 21.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 20.900 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Technikai és hálózati követelmények:

    Minimális követelmények a Vezinfó (Videosquare) videó/e-learning felvételek és élő közvetítések (élő/online) lejátszásához

    Hardver-követelmények

    A szolgáltatás böngésző használatával vehető igénybe számítógépeken, illetve mobil eszközökön. A rendszer használata nem támaszt speciális eszköz-követelményeket. Egy ma átlagosnak mondható eszköz teljesítménye elegendő a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához.

    Szoftver-követelmények

    A szolgáltatás használatához, a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához a következőkre van szükség:

    • Böngésző (lásd kompatibilitási lista)
    • Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése (alapesetben engedélyezett minden böngészőben).

    Hálózati sávszélesség

    A felvételek (videó/e-learning) és élő közvetítések (élő/online) megtekintéséhez minimálisan 3-4MBps letöltési sávszélességre van szükség. Ennek a legtöbb, ma elérhető internet hozzáférési technológia (wifi, mobil internet, kábeles elérés stb.) megfelel. Mobil hálózat esetén vételi helytől és szolgáltatótól függhet az éppen rendelkezésre álló kapcsolat és sávszélesség (3G vagy LTE kapcsolat szükséges lehet a kiváló felhasználói élményhez).

    Kompatibilitási lista

    A szolgáltatás használható a következő operációs rendszerekkel:

    • Windows 7/8/10 és más Windows operációs rendszerek (Server)
    • Linux és egyéb Unix variánsok
    • MacOS
    • Mobil eszközök: IOS 12+ és Android 6.0+

    Támogatott böngészők és minimálisan szükséges verziójuk (értelemszerűen a fent felsorolt operációs rendszerekkel együtt értendő):

    • Firefox 60+
    • Google Chrome 60+
    • Microsoft Edge 20
    • Safari 12+
    • Internet Explorer: nem támogatott

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-27 813 Ft/fő
    2vagy több 1 270 Ft/fő26 543 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatások
    Cikkszám
    36120v

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook