Termék részletek



-8%
CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021-2022

CÉGKAPU szolgáltatások, Elektronikus ügyintézés 2021-2022

Változások, Aktualitások - Gyakorlati bemutató
Dátum:
2021. december 16.
Előadó:
Kelemen Hilda
Részvételi díj:
23 900 Ft
Webshop ár
21 900 Ft (Vége: 2021.12.15)
Ügyfeles webshop ár:
19 900 Ft
VÁLASSZON, hogyan tekinti meg az előadást! 
:
Rendszám(ok)
Kosárba Kosárba

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING

TANTERMI KÉPZÉS: Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz). Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. A képzés alatt, egy-egy témablokk után kérdezési lehetőség. Parkolási lehetőség térítés ellenében. A tantermi képzés időpontjában az aktuális járványügyi szabályok érvényesek.
ÉLŐ/ONLINE KÉPZÉS: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő képzés előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában.
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a képzés időpontja (december 16.) után leghamarabb 7 nappal (december 23.) lehet a videót megnézni, innentől kezdve 15 nap áll rendelkezésre a megtekintésre (tehát legkésőbb január 7-ig).
Részletek
  • Időpont:

    2021. december 16., csütörtök, 09.00–13.00, regisztráció 8.30-tól

    Előadó:

    Kelemen Hilda
    ügyfélkapcsolati osztályvezető, NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság Ügyfélkapcsolati Osztály

    Felvétel helyszíne:     

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció
    09.00–10.30: Előadás 1. része
    10.30–11.00: Szünet
    11.00–13.00: Előadás 2. része
    A tantermi részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz!
    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Ajánló:

    A teljes körű elektronikus ügyintézés 2019-ben lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út maradt a Hatóságokkal történő kommunikációra. A teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

    Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!


    Tematika:

    ■ SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye

    ■ Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)

    ■ Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)

    ■ Cégkapu használata, jogosultság-kezelés és címkézés, profilok beállítása

    ■ Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül

    ■ ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen

    ■ e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre

    ■ Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással

    ■ Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban

    ■ RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)

    ■ Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

    ONYA alkalmazás (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás)

    Konzultáció a cégkapu használata során felmerült kérdésekkel, problémákkal kapcsolatban


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 23.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból 2021. december 15-ig:

    Új jelentkező weboldalon keresztül (2.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 21.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több új jelentkező weboldalon keresztül (3.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 20.900 Ft + áfa/fő

    Ügyfél weboldalon keresztül (4.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 19.900 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több ügyfél weboldalon keresztül (5.000 Ft kedvezmény):

    23.900 Ft + áfa/fő helyett 18.900 Ft + áfa/fő


    Ki számít ügyfélnek? A Vezinfó Kft. ügyfelének számít az a személy (cég vagy intézmény), aki (amely) már legalább egyszer jelentkezett egy előadásra vagy megrendelt egy kiadványt. A kedvezmény átruházható a cégen/intézményen belül.

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Technikai és hálózati követelmények:

    Minimális követelmények a Vezinfó (Videosquare) videó/e-learning felvételek és élő közvetítések (élő/online) lejátszásához

    Hardver-követelmények

    A szolgáltatás böngésző használatával vehető igénybe számítógépeken, illetve mobil eszközökön. A rendszer használata nem támaszt speciális eszköz-követelményeket. Egy ma átlagosnak mondható eszköz teljesítménye elegendő a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához.

    Szoftver-követelmények

    A szolgáltatás használatához, a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához a következőkre van szükség:

    • Böngésző (lásd kompatibilitási lista)
    • Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése (alapesetben engedélyezett minden böngészőben).

    Hálózati sávszélesség

    A felvételek (videó/e-learning) és élő közvetítések (élő/online) megtekintéséhez minimálisan 3-4MBps letöltési sávszélességre van szükség. Ennek a legtöbb, ma elérhető internet hozzáférési technológia (wifi, mobil internet, kábeles elérés stb.) megfelel. Mobil hálózat esetén vételi helytől és szolgáltatótól függhet az éppen rendelkezésre álló kapcsolat és sávszélesség (3G vagy LTE kapcsolat szükséges lehet a kiváló felhasználói élményhez).

    Kompatibilitási lista

    A szolgáltatás használható a következő operációs rendszerekkel:

    • Windows 7/8/10 és más Windows operációs rendszerek (Server)
    • Linux és egyéb Unix variánsok
    • MacOS
    • Mobil eszközök: IOS 12+ és Android 6.0+

    Támogatott böngészők és minimálisan szükséges verziójuk (értelemszerűen a fent felsorolt operációs rendszerekkel együtt értendő):

    • Firefox 60+
    • Google Chrome 60+
    • Microsoft Edge 20
    • Safari 12+
    • Internet Explorer: nem támogatott

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-27 813 Ft/fő
    2vagy több 1 270 Ft/fő26 543 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatások
    Parkolás
    2500 Ft
    Cikkszám
    36165v

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook