Termék részletek



-30%
VISSZAÉLÉS-BEJELENTÉS KIVIZSGÁLÓ KÉPZÉS (Élő/Online)

VISSZAÉLÉS-BEJELENTÉS KIVIZSGÁLÓ KÉPZÉS (Élő/Online)

Visszaélés-bejelentési rendszer működtetésének gyakorlati kérdései [FAR-rendszerből letölthető állami tanúsítvány + Vezinfó Certifikát]
Dátum:
2024. június 7. + 2024. június 12. + 2024. június 19. + 2024. június 24. + 2024. június 28.
Előadó:
Dr. Bölcskei Krisztián, Dr. Horváth Antónia, Dr. Jasku Zsolt
Részvételi díj:
284 000 Ft
198 800 Ft (Vége: 2024.06.06)
VÁLASSZON, hogyan tekinti meg az előadást! 
:
Kosárba Kosárba

VISSZAÉLÉS-BEJELENTÉS KIVIZSGÁLÓ KÉPZÉS

Visszaélés-bejelentési rendszer működtetésének gyakorlati kérdései

A tréningsorozat elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk.

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING

TANTERMI: Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz, ebédszünetben fóliázott óriásszendvicsek). A tantermi tréning előtt és közben kérdezési lehetőség. Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Parkolási lehetőség térítés ellenében. Az 5 napos tantermi tréning elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga! Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2024. december 31-ig a tréningről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez.

ÉLŐ/ONLINE: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő tréning előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. Az 5 napos online tréning elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga! Ingyenes hozzáférést biztosítunk 2024. december 31-ig a tréningről készült videó utólagos korlátlan megtekintéséhez.
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy a kurzus időpontja (2024. június 7., 12., 19., 24., 28.) után legkésőbb 10 nappal (2024. július 8.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2024. december 31-ig lehet a videót korlátlan alkalommal megtekinteni. A videó/e-learning tréning elvégzéséről egyrészt a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk. Nincs vizsga!

++++AJÁNDÉKOK a résztvevőknek:

■ Visszaélés-bejelentési szabályzat minta

■ Etikai és Magatartási Kódex minta

■ Visszaélés-bejelentéshez kapcsolódó munkavállalói oktatóvideó

Részletek
  • Időpontok:

    2024. június 7. (péntek) + 2024. június 12. (szerda) + 2024. június 19. (szerda) + 2024. június 24. (hétfő) + 2024. június 28. (péntek)
    09.00–16.00, regisztráció 8.30-tól

    Oktatók:

    Dr. Bölcskei Krisztián LL.M
    vezető adatvédelmi tanácsadó, jogász, mesterséges intelligencia és technológiai jogi szakjogász
    Feladatai: személyes adatok kezelése (GDPR), visszaélés-bejelentések kezelése, jogi átvilágítás, oktatás és tanácsadás
    2005-ben végzett a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi Karán. Dolgozott száz fő munkavállalót számláló cégek operatív igazgatójaként. Több oktatással és felnőttképzéssel foglalkozó vállalkozás állandó előadója adatvédelem, adatbiztonság témakörében, Magyarországon elsőként volt államilag elismert adatvédelmi tisztviselő képzések oktatója, kb. 1000 adatvédelmi tisztviselő végzett nála. Öt könyv és számtalan cikk szerzője. Az adatvédelmi tisztviselők munkáját segítő DPO Store megálmodója. 2021-ben az év 20 leginnovatívabb HR szakembere közé választották. A visszaélés-bejelentési szolgáltatást nyújtó Etikai Forródrót alapító tagja. Az életminőség javítása érdekében az időseket és fogyatékkal élőket támogató mesterséges intelligencia rendszerek kapcsán történő tájékoztatási kötelezettség megvalósításának problémakörét kutatja.
    Dr. Horváth Antónia
    jogász, Etikai Forródrót visszaélés bejelentési rendszer, manager
    Feladatai: visszaélés bejelentések kezelése, jogi átvilágítás, oktatás és tanácsadás
    2002-ben végzett a Miskolci Egyetem Állam-és Jogtudományi Karán. Dolgozott a közigazgatásban önkormányzatoknál jegyzőként, kormányhivatalban osztályvezetőként, minisztériumokban felsőbb beosztásokban és állami cég vezérigazgatójaként, projektvezetőként. Nemcsak jogi, hanem felsőfokú gazdasági és közbeszerzési referens végzettséggel is rendelkezik. A közigazgatásban elhivatottan küzdött a szolgáltató közigazgatás kialakításáért, amely szolgáltató jelleget a projektünk során is képviselni szeretné. Antónia hobbija a tanítás, mivel tanítói végzettséggel is rendelkezik. A szépségiparban is képviselteti magát. Érdeklődési köre: a mesterséges intelligencia és a gyermeki jogok kutatása, valamint a preoperatív és a posztoperatív tevékenységekkel összefüggésben egy egészségügyi kar létrehozása a szépészeti ágazatokban dolgozók számára.
    Dr. Jasku Zsolt
    bejegyzett csalásvizsgáló, c. egyetemi magántanár
    Feladatai: csalásvizsgálati, belső ellenőrzési rendszer audit, visszaélés bejelentések kezelése, oktatás és tanácsadás
    1995-ben szerzett diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kar számvitel szakirányán. 1997-től okleveles könyvvizsgáló, 2008. évben a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szervezéstudományok tudományágban Ph.D. fokozatot szerzett, téziseit a könyvvizsgálat elméleti és módszertani sajátosságaival összefüggésben írta. Több, mint 20 éves felsőoktatásban eltöltött tapasztalattal rendelkezik, könyvvizsgálati és számviteli témában számos cikk, folyóirat szerzője. Alapító tagja és elnökhelyettese a Bejegyzett Csalásvizsgálók Szövetsége, ACFE (Association of Certified Fraud Examiners) Magyarországi Egyesületének, valamint 2010-től könyvszakértés szakterületen igazságügyi szakértő. Jelenlegi tudományos kutatásai a különböző csalásvizsgálati módszertani technikákhoz kapcsolódnak, s több, vállalati compliance-hez kötődő projektben vesz részt. A fogyasztói csalások megelőzése témájában számos alkalommal szerepelt a médiában, s elsődleges célja az emberek, fogyasztók felvilágosítása, oktatása, hogy ne váljanak csalások áldozataivá. Az Etikai Forródrót kapcsán – felelős az ügyfelek dolgozóinak oktatásáért, részt vesz a bejelentések kivizsgálásában, az ügyfél belső ellenőrzési rendszerének átvilágításában, valamint a csalási kockázatok felmérésében és a panaszbejelentéssel és csalásmegelőzéssel összefüggő tanácsadásban. Kiszervezett feladat esetén támogatást, tanácsadást nyújt az ügyfél visszaélés bejelentésekkel kapcsolatos és bejelentéseken túli csalásmegelőzési programjaiban, belső ellenőrzési rendszerének folyamataiban. 2022. május 18-tól nemzetközileg elismert, az ACFE (Association of Certified Fraud Examiners) által bejegyzett csalásvizsgáló.

    Helyszín (tantermi):      

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció
    09.00–10.30: Előadás 1. része
    10.30–10.45: Kávészünet
    10.45–12.15: Előadás 2. része
    12.15–12.45: Ebédszünet, Kávészünet
    12.45–14.15: Előadás 3. része
    14.15–14.30: Kávészünet
    14.30–16.00: Előadás 4. része

    A kurzus elvégzéséről egyrészt Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki, másrészt Vezinfó Certifikátot adunk.

    Jelentkezési feltétel: nincs, bárki résztvehet a kurzuson.

    Vizsga a kurzus végén: nincs.


    Ajánló:

    Az egyedülálló tréningsorozat célja: A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. Törvényben előírt belső visszaélés-bejelentési rendszer működtetésével összefüggő legfontosabb gyakorlati kérdések, teendők és eljárások bemutatása annak a céljából, hogy a visszaélés-bejelentéseket kivizsgálók képesek legyenek hatékonyan és eredményesen működtetni a visszaélés-bejelentési rendszereket.

    Az Országgyűlés 2023. május 23-án elfogadta az új Panasztörvényt. A törvényt 2023. május 25-én kihirdették a Magyar Közlönyben.

    A 250 fő feletti foglalkoztatottal rendelkező vállalkozások számára 60 nap állt rendelkezésre a felkészülésre. Ugyanígy 60 nap állt rendelkezésére a pénzmosási törvény hatálya alá tartozó foglalkoztatóknak, így például az adótanácsadóknak, könyvelőknek, könyvvizsgálóknak, ügyvédeknek, pénzügyi szolgáltatóknak vagy székhelyszolgáltatóknak. Itt a határidő már lejárt, de még mindig nem késő a hiányosságokat pótolni. Ebben segít képzésünk!

    Azon vállalkozások számára, ahol a munkavállalói létszám eléri az 50 főt, viszont nem haladja meg a 249 főt, legkésőbb 2023. december 17-ig kellett volna teljesülnie a követelményeknek, azzal az engedménnyel, hogy közösen is létrehozhatják a visszaélés-bejelentési rendszert. Itt a határidő már lejárt, de még mindig nem késő a hiányosságokat pótolni. Ebben segít képzésünk!

    A közszféra szereplői számára szintén szükséges a visszaélés-bejelentési rendszer létrehozása. A kisebb, 10.000 főnél kevesebb lakosú önkormányzatok, helyi önkormányzatok tulajdonában álló szervezetek vagy gazdasági társaságok 2025. január 1-jéig kell, hogy teljesítsék a követelményeket. Tehát kevés idő maradt a felkészülésre! HATÁRIDŐ: 2024. december 31.!!!

    A legfontosabb teendő a bejelentővédelmi megbízott kijelölése és a visszaélés-bejelentési rendszer megtervezése és kialakítása. Bejelentővédelmi rendszer működtetője lehet a foglalkoztatónál munkaviszonyban álló személy, vagy a szervezeti egység, de a jogszabály lehetővé teszi, hogy külsős szakértő kerüljön megbízásra.


    Tematika:

    1. RÉSZ

    Bevezetés

    ■ A visszaélés-bejelentési rendszerek történeti előzménye és helye, szerepe a csalásmegelőzésben

    ■ A visszaélés-bejelentés működtetésével kapcsolatos kutatási eredmények bemutatása

    ■ Mik a visszaélés-bejelentési rendszer kialakításának lépései és hogyan alakítható egy hatékony visszaélés-bejelentési rendszer?

    ■ A visszaélés-bejelentés lépései, az ezzel összefüggő jogszabályi előírások és egyéb szabályozások ismertetése

    ■ A visszaélés-bejelentési rendszer keretében kialakítandó csatornák, anonim versus nem anonim bejelentések

    ■ Ki lehet a bejelentett visszaélések kivizsgálója (belső munkatárs versus külső felek). Kivizsgálóval szembeni követelmények. Bejelentővédelmi ügyvéd helye, szerepe a visszaélés-bejelentési rendszer működtetésében

    Visszaélés-bejelentés a GDPR szemszögéből

    ■ A visszaélés-bejelentés működtetése a személyes adatok kezelése szemszögéből

    ■ Bejelentővel összefüggő személyes adatok kezelése

    ■ A bejelentésre vonatkozó személyes adatok kezelésére vonatkozó megfontolások

    ■ Az adatkezelésekre vonatkozó szabályzatok módosítása a visszaélés-bejelentésekre vonatkozóan

    2. RÉSZ

    Visszaélés-bejelentés működtetése a gyakorlatban - esettanulmány

    ■ Anonim bejelentések kezelése Etikai Forródrót szoftveren keresztül, gyakorlati példa bemutatásával

    ■ Ahogy a bejelentő látja a bejelentését

    A bejelentések a kivizsgáló szemszögéből

    Visszaélés-bejelentések gyakorlati aspektusai

    ■ Bejelentett etikai normasértések kivizsgálása

    ■ Bejelentett EU-s jogsértések kivizsgálása

    ■ A BTK-ba ütköző normasértések kivizsgálása

    3. RÉSZ

    A visszaélés-bejelentések működtetésének szempontjai külső felek megbízása esetén

    ■ Szerződéskötés

    ■ Együttműködés a megbízóval

    ■ GDPR-megfontolások

    ■ Bejelentések kivizsgálása külsősök által

    Visszaélés-bejelentések kivizsgálása I.

    ■ A csapat összetétele

    ■ Kivizsgálási terv felépítése, kockázatbecslés

     Adatgyűjtések szerepe, bizonyítékok összegyűjtése

    4. RÉSZ

    Visszaélések kivizsgálása II.

    ■ Interjútechnikák

    ■ Esettanulmány egy visszaélés-bejelentés kivizsgálása kapcsán

    Visszaélések kivizsgálása III.

    ■ Jelentés készítés. Formai és tartalmi követelmények

    ■ A bejelentés, illetve a kivizsgálás során begyűjtött adatok kezelése a vizsgálatot követően

    Iratok és bizonyítékok kezelése, megőrzése a vizsgálat után

    5. RÉSZ

    Szabályozási környezet kialakítása - gyakorlati tudnivalók

    ■ Üzleti Etikai és Magatartási Kódex elemeinek bemutatása

    ■ Visszaélés-bejelentési szabályzat tartalmának ismertetése

    Egyéb megfontolások - a bejelentésekkel összefüggő gyakorlati kérdések

    ■ Rosszindulatú bejelentések kezelése

    ■ A bejelentések jutalmazása

    ■ Félelem a megtorlástól. Hogyan küszöbölhető ki a megtorlás?

    ++++AJÁNDÉKOK a résztvevőknek:

    Visszaélés-bejelentési szabályzat minta

    Etikai és Magatartási Kódex minta

    Visszaélés-bejelentéshez kapcsolódó munkavállalói oktatóvideó


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 284.000 Ft + áfa/fő/5 alkalom

    Kedvezmények a részvételi díjból 2024. június 6-ig:

    Egy jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% kedvezmény):

    284.000 Ft + áfa/fő/5 alkalom helyett 198.800 Ft + áfa/fő/5 alkalom

    Kettő vagy több jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% + további 5% kedvezmény):

    284.000 Ft + áfa/fő/5 alkalom helyett 188.860 Ft + áfa/fő/5 alkalom

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.

    Technikai és hálózati követelmények:

    Minimális követelmények a Vezinfó (Videosquare) videó/e-learning felvételek és élő közvetítések (élő/online) lejátszásához

    Hardver-követelmények

    A szolgáltatás böngésző használatával vehető igénybe számítógépeken, illetve mobil eszközökön. A rendszer használata nem támaszt speciális eszköz-követelményeket. Egy ma átlagosnak mondható eszköz teljesítménye elegendő a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához.

    Szoftver-követelmények

    A szolgáltatás használatához, a felvételek (videó/e-learning) és élő adások (élő/online) lejátszásához a következőkre van szükség:

    • Böngésző (lásd kompatibilitási lista)
    • Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése (alapesetben engedélyezett minden böngészőben).

    Hálózati sávszélesség

    A felvételek (videó/e-learning) és élő közvetítések (élő/online) megtekintéséhez minimálisan 3-4MBps letöltési sávszélességre van szükség. Ennek a legtöbb, ma elérhető internet hozzáférési technológia (wifi, mobil internet, kábeles elérés stb.) megfelel. Mobil hálózat esetén vételi helytől és szolgáltatótól függhet az éppen rendelkezésre álló kapcsolat és sávszélesség (3G vagy LTE kapcsolat szükséges lehet a kiváló felhasználói élményhez).

    Kompatibilitási lista

    A szolgáltatás használható a következő operációs rendszerekkel:

    • Windows 7/8/10 és más Windows operációs rendszerek (Server)
    • Linux és egyéb Unix variánsok
    • MacOS
    • Mobil eszközök: IOS 12+ és Android 6.0+

    Támogatott böngészők és minimálisan szükséges verziójuk (értelemszerűen a fent felsorolt operációs rendszerekkel együtt értendő):

    • Firefox 60+
    • Google Chrome 60+
    • Microsoft Edge 20
    • Safari 12+
    • Internet Explorer: nem támogatott

    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-252 476 Ft/fő
    2vagy több 5 %239 852 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatások
    Cikkszám
    81385e

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook