Termék részletek



-30%
CIVIL/NONPROFIT Szervezetek Működése 2024-2025 (Tantermi)

CIVIL/NONPROFIT Szervezetek Működése 2024-2025 (Tantermi)

Kérdések és válaszok a civil szervezetek működése során (Számvitel, Adózás, Jog)
Dátum:
2024. december 12.
Előadó:
Gottgeisl Rita
Részvételi díj:
34 900 Ft
24 430 Ft (Vége: 2024.12.11)
Nem kérem az előadás utólagos videó változatát
+ VIP KIEGÉSZÍTŐ CSOMAG: 2025. március 31-ig a képzés korlátlan számú videós megtekintése +2 527 Ft
VÁLASSZON, hogyan tekinti meg az előadást! 
:
Rendszám(ok)
Kosárba Kosárba

TANTERMI vagy ÉLŐ/ONLINE vagy VIDEÓ/E-LEARNING

TANTERMI: Személyes részvétel. Napközben térítésmentes catering (reggeli édes/sós sütemények, kávé, tea, ásványvíz). Íróeszköz, háttéranyag nyomtatott és elektronikus formában, WIFI. Az előadás alatt, egy-egy témablokk után kérdezési lehetőség. Parkolási lehetőség térítés ellenében. Korlátlan hozzáférést biztosítunk 2025. március 31-ig a konferenciáról készült videó utólagos megtekintéséhez + 1.990 Ft + áfa áron.
ÉLŐ/ONLINE: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel. Nincs utazási költség, nincs utazási idő. Élő megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Az élő előadás előtt és közben online kérdezési lehetőség. Háttéranyag elektronikus formában. Korlátlan hozzáférést biztosítunk 2025. március 31-ig a konferenciáról készült videó utólagos megtekintéséhez + 1.990 Ft + áfa áron.
VIDEÓ/E-LEARNING: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagos/késleltetett megtekintéssel. Utólagos/késleltetett megtekintés a részvételi díj kifizetése után kapott egyedi felhasználónévvel és jelszóval. Háttéranyag elektronikus formában. A késleltetett megtekintés azt jelenti, hogy az előadás időpontja (2024. december 12.) után leghamarabb 7 nappal (2024. december 19.) lehet a videót először megnézni, innentől kezdve legkésőbb 2025. március 31-ig lehet ingyenesen a videót korlátlan alkalommal megtekinteni.
Részletek
  • Időpont:

    2024. december 12., csütörtök, 09.00–13.30, regisztráció 8.30-tól

    Előadó:

    Gottgeisl Rita
    könyvvizsgáló, adószakértő

    Helyszín (tantermi):      

    MOHA Ház (1143 Budapest, Gizella út 42-44.)

    Ellátás:

    08.30–09.00: Regisztráció
    09.00–11.00: Előadás 1. része
    11.00–11.30: Kávészünet
    11.30–13.30: Előadás 2. része
    A tantermi részvételi díj tartalmazza az előadást, az oktatási segédanyagot nyomtatott és elektronikus formátumban, az íróeszközt, a WIFI használatot, a reggeli édes és sós süteményeket, valamint a nap közben fogyasztott kávét, teát és ásványvizet.
    A részvételi díj számlája étellel-itallal kapcsolatos költséget, közvetített szolgáltatást nem tartalmaz!

    Ajánló:

    Kinek szól a konferencia? A civil szervezetek (egyesületek, alapítványok, civil társaságok) vezetőinek, ügyintézőinek, valamint az őket könyvelő kollégáknak.

    Megújult előadásunkban a jogszabályok ismertetése helyett azok gyakorlati alkalmazására fogunk fókuszálni. A hozzánk fordulók leggyakrabban előforduló kérdéseiből, az ezekhez kapcsolódó témakörökből választottunk néhányat. Azt szeretnénk bemutatni, hogyan kapcsolódnak az adózási és számviteli előírások a szervezetek napi feladataihoz, mit mutatnak a számok a végzett tevékenységükről, mire kell figyelni egy döntés meghozatalánál a jog, az adózás és a számvitel oldaláról.

    Az átlátható és pontos nyilvántartás megalapozza a támogatók bizalmát, alapul szolgál a következő jó vezetői döntéshez. Emellett sokszor létkérdés a szervezet számára a megfelelő időben és szinteken elvégzett adótervezés.

    Emiatt előzetes és folyamatos párbeszédre van szükség a szervezet vezetői, szakemberei és a számviteli és adózási adminisztráció végzője, a könyvelő között. Fontos, hogy értsék egymást!

    Az előadás célja, hogy a résztvevőket elindítsuk egy olyan úton, melynek során képesek lesznek a jogszabályi kereteket tartalommal megtölteni, saját működésükre adaptálni, ezáltal olyan jogi, könyvviteli és adózási struktúrát létrehozni, melynek alapja a szervezet missziója, pontosan illeszkedik a szervezet tevékenységéhez a mindennapokban és összhangban áll a szervezetre vonatkozó alapvető adózási és számviteli előírásokkal.


    Tematika:

    Kérdések és válaszok a civil szervezetek működése során

    Beszámoló – készülés az évzárásra, mit mutatnak az éves beszámoló számai, a közhasznúság

    A számvitel a civil szervezetek számára is az, ami a profitorientált vállalkozásoknak: információt ad a szervezet gazdasági helyzetéről, az eltelt időszak működéséről. A munkánk során hozott döntéseink eredményessége látható a beszámoló adataiban. Célunk annak is bemutatása, hogy a számviteli adatok, mit mutatnak be egy szervezetről a szervezet képviselői, támogatói és a nyilvánosságra hozatal alapján mindenki számára elérhetően.

    Adományok és támogatások – szerepe a civil szervezetek működésénél

    A támogatások és az adományok jelentős részét képviseli a civil szervezetek bevételének. Törvényi előírások terelik keretek közé a felhasználásukat és a kapcsolódó nyilvántartásokat.

    Foglalkoztatás – optimálisan és gazdaságosan, teendők, mielőtt megállapodunk a közreműködőinkkel

    Általános forgalmi adó – milyen döntéseket lehet-kell hozni az áfával kapcsolatosan

    Az adózási ismeretek is elengedhetetlenek a mindennapi működés során:
    ■ a projektek optimális költségfelhasználáshoz szükséges ismerni, hogy a különböző foglalkoztatási formákhoz milyen adózási előírások kapcsolódnak,
    ■ adószámmal rendelkező civil szervezetekre az áfa előírások az általános szabályok szerint vonatkoznak, amelyek betartásához is jó előzetesen felkészülni a követelmények megismerésével.


    Részvételi díj:

    Részvételi díj, mely költségként elszámolható: 34.900 Ft + áfa/fő

    Kedvezmények a részvételi díjból 2024. december 11-ig:

    Egy jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% kedvezmény):

    34.900 Ft + áfa/fő helyett 24.430 Ft + áfa/fő

    Kettő vagy több jelentkező kedvezményes részvételi díja (30% + 5% kedvezmény):

    34.900 Ft + áfa/fő helyett 23.210 Ft + áfa/fő

    Az áfa mértéke: 27%. Az előadás díja költségként elszámolható.


    Jelentkezési feltételek:

    Ez a meghívó ajánlatnak minősül, a jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezési lap kitöltője és aláírója kötelezi magát, hogy a jelentkezés elfogadása esetén a részvételi díjról részére e-mailen megküldött díjbekérőt az azon szereplő fizetési határidőig kiegyenlíti. A jelentkezéseket a beérkezés sorrendjében regisztráljuk és a díjbekérő megküldésével a lent megadott e-mail címre igazoljuk vissza. A rendezvény napján készpénzfizetés is lehetséges, kérjük, erre vonatkozó igényét a jelentkezési lapon előre jelezze. A kiegyenlítés után a rendezvény helyszínén adjuk oda a végszámlát. A Vezinfó Kft. megkéri a kedves résztvevőt, hogyaz átutalás bizonylatának másolatát a biztonság kedvéért szíveskedjék magával hozni. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 2. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét kiszámlázzuk. Lemondás hiányában a teljes részvételi díjat kiszámlázzuk. Amennyiben a jelentkező az előadáson a részvételi díj befizetése ellenére nem vesz részt, és az előadás előtti 2. munkanapig a részvételét írásban nem mondta le, a részvételi díj 70%-át költségtérítésként felszámítjuk és visszatartjuk, vagy más képzésre történő jelentkezés átirányítását rugalmasan kezeljük. A jelentkező adatai megadásával hozzájárul ahhoz, hogy a Vezinfó Kft. a jövőben e-mailen személyre szólóan küldjön az előadásairól, kiadványairól tájékoztatókat.  Szervező fenntartja magának a jogot, hogy nem megfelelő érdeklődés vagy egyéb nem várt esemény (pl. előadó betegsége, áramszünet, időjárási viszonyok) esetén a képzés elmarad ez esetben további részvételi lehetőséget Jelentkező részére biztosítunk. Jelentkező ezen túlmenően további anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.

    Szervező engedélyei:

    Felnőttképzési nyilvántartásba vételi szám: E-001513/2016
    Felnőttképzési engedélyszám: E/2020/000238

    Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/001497

    Intézmény-akkreditációs lajstromszám: AL-2721

    Akkreditációs szám (Magyar Ügyvédi Kamara): AK001005/2020
    Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-117529/2017, NAIH-117528/2017, NAIH-114924/2017, NAIH-114922/2017, NAIH-114925/2017, NAIH-114927/2017
Több fő utáni kedvezmény (rendszer számítja)
  • MennyiségKedvezményTermék ára
    1vagy többkevesebb mint 2-31 026 Ft/fő
    2vagy több 5 %29 475 Ft/fő
Szolgáltatások
  • Igénybe vehető szolgáltatások
    Igénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatásokIgénybe vehető szolgáltatások
    Cikkszám
    39154t

Kapcsolat

Galéria

Partnereink

Vezinfó blog

Jogadó blog

HELYSZÍNEINK

Kiadó
Moha Ház
1143 Budapest, Gizella út 42-44.
1143 Budapest, Gizella út 42-44.

Feliratkozás hírlevélre

Amennyiben Ön feliratkozik hírlevelünkre és "kipipálja" a hozzájárulási nyilatkozatot, akkor azonnal ingyenesen elküldjük e-mailen az ADÓZÁS/SZÁMVITEL (A szakma lapja) című folyóirat 40 oldalas mintaszámát, PDF formátumban.

minden mező kitöltése kötelező
Facebook